Nasdaq Trading System


Thread Nasdin s Trading System. Originally Postet av altostrader. Hi Nasdin - Ser mest interessant ut og jeg liker sitert retur På side 3 i pdf-sammendraget av systemet og rett over ordet kriteriet viser du hva noen kan kalle et skjema for varmekart som ser ut til å indikere de sterkeste parene Hva er det På hvilken grunn fungerer det og kan jeg få en kopi Takk og hilsen AltosT. Det er bare for å vise parene som jeg handler denne strategien med. Du kan bytte andre par også, men jeg Jeg er ikke sikker på om de vil fungere like bra, men pris handling kan også brukes på andre markeder, så det burde være fint. AUDUSD USDJPY AUDJPY AUDUSD CADJPY CHFJPY EURAUD EURGBP EURJPY GBPUSD NZDUSD USDCAD USDCHF. Join Dato Sep 2012 Innlegg 13.Hey kompis, takk for all info så langt må jeg innrømme jeg er fortsatt litt forvirret på å lese dokumentet. Jeg fortsetter å gå tilbake til det som en referanse for hjelp. Her er mine spørsmål. TRENDING 1 - For trending tar du handler i retning av trenden Jeg antar at det må hoppe av en EMA er det på enten 1 og 4 timers diagrammer, med mindre det er et CCI-mønster. Trenger du både Divergens Skjult divergens i vår favør, PLUS oversold undersold PLUS-kompresjon. 2 - Må 4H, 1H, 30m, 15m alle ha den samme bullish bullish mønster med alle WPR s i den sikre sone for en handel eller er det bare stearinlyset.3 .- Som jeg sjekker andre par etter si ytterligere 30 min, kan jeg fortsatt ta handler. Hvis så ser jeg bare på mest aktuelle lys og se om de alle rager opp som ovenfor Så fortsetter du å vente til alle disse linjene oppe etter 4 timer i nærheten. 4. Er det bare Doji s etc som gjør at du tar hensyn til CCI når du tar en handel eller sjekker du med det for alle stearinlys før en handel, dvs. oversold undersold.5- For den avanserte oppføringen viser du fibrelinjen over bjørnlyset jeg antar på dette tidspunktet, men mulig 15 min etter 4 timers lys alle diagrammer lined opp, WPR var bra, men CCI var divergerende mot deg, slik at du tegner fibr fra lav av lys til høyt med stearinlys Y ou da gikk inn i handelen på høyden av oksen doji side 16 av ordet doc.6 - Er Take profit og stoppe tap FIB linjer alt gjort fra 1 timers diagram Dette inkluderer tegning fibs i den etterfølgende stoppfasen.7- Når du sier tilbakestilling stopper du det automatisk, eller går du gjennom de opprinnelige TP-fibrene og flytter den manuelt. RANGEMARKEDET 8- Stopptap kan du utdype. KONSOLIDASJON Bruk lysestake-metoden i trending - er det de 3 pipsene under under den høyt lave på 1H-stearinlys. MEST VIKTIG Kontroller RR-forholdet Jeg antar at du har et regneark for dette Hva gjør du hvis RR-forholdet ikke er bra Kan du vente på 30m 15m-diagrammet og vente på dem linjen opp for en bedre oppføring eller venter du bare på ytterligere 4 timer. På slutten sier du at kriteriene må oppfylles på både 1H, 4H-diagrammer. Er det for alle strategier jeg tenkte på trending, trengte vi å sjekke 30m og 15m. Jeg kommer til å prøve og gi det en virkelig varm reise, men disse spørsmålene synes å være forvirrende ng me. Thanks heaps, Mudbloodz. Originally Postet av mudbloodz. Hey kompis, takk for all info så langt jeg må innrømme jeg er fortsatt litt forvirret på å lese dokumentet Jeg fortsetter å gå tilbake til det som en referanse for hjelp Her er mine spørsmål. TRENDING 1 - For trending tar du handler i retning av trenden jeg antar at det må hoppe av en EMA er det på enten 1 og 4 timers diagrammer, med mindre det er et CCI-mønster - Trenger du begge Divergens Skjult divergens i vårt favør PLUS oversold undersold PLUS kompresjon.2 - Må 4H, 1H, 30m, 15m alle ha det samme bullish bullish mønsteret med alle WPR s i den sikre sonen for en handel eller er det bare stearinlyset.3. Som jeg sjekker andre par etter si en annen 30 min, kan jeg fortsatt ta handler Hvis det er så, ser jeg bare på de nyeste lysene og ser om de alle står opp som ovenfor. Så fortsetter du å vente til alle disse linjene oppe etter 4 timer i nærheten. 4- Er det bare Doji s etc som gjør at du tar hensyn til CCI når du tar en handel eller gjør du che ck med det for alle stearinlys før en handel dvs. oversold undersold.5- For den avanserte oppføringen viser du fibrelinjen over bjørnlyset. Jeg antar på dette tidspunktet, men mulig 15 min etter 4 timers stearinlys alle diagrammer lined up, WPR var bra, men CCI var divergerende mot deg slik at du tegner fibr fra lavt lys til høyt av stearinlys. Du kom da inn i handelen på høyden av oksen doji side 16 av ordet doc.6. alt gjort fra 1 timers diagram Dette inkluderer tegningfibre i den bakre stoppfasen.7- Når du sier trappstopp, setter du det til automatisk, eller går du gjennom de opprinnelige TP-fibrene og flytter den manuelt. RANGER MARKED 8- Stopp tap kan du utdype. KONSOLIDASJON Bruk bruk lysestake metoden i trending - er det de 3 pips over under høyt lavt på 1H stearinlys. MEST VIKTIG Kontroller RR-forholdet Jeg antar at du har et regneark for dette Hva gjør du hvis RR-forholdet er ikke bra Kan du vente på 30m 15m diagrammet og vente for dem linjen opp for en bedre oppføring eller venter du bare på en annen 4 timer. På slutten sier du at kriteriene må oppfylles på både 1H, 4H-diagrammer. Er det for alle strategier jeg tenkte på trending, trengte vi å sjekke 30m og 15m. Sorry for noobness Jeg skal prøve og gi det en virkelig varm gå, men disse spørsmålene synes å være forvirrende meg. Takk høner, Mudbloodz. Jeg vil svare på alle dine spørsmål så godt jeg kan og vil også gjøre noen partisjonering på disse spørsmålene Hvert spørsmål vil jeg prøve å svare individuelt med detaljerte utførelser og forklaringer så godt som mulig på separate innlegg. Still innstilt Nasdin94.Originally Postet av mudbloodz. TRENDING 1 - For trending tar du handler i retning av trenden jeg antar det må være studsende av en EMA er det på enten 1 og 4 timer diagrammer med mindre det er et CCI mønster - Trenger du begge Divergens Skjult divergens i vår favør PLUS oversold undersold PLUS kompresjon. Takk høner, Mudbloodz. Direction of Trades in Trending. When trenden er dow n, det spiller ingen rolle om de skal hoppe av en EMA, du kan handle, uavhengig av om den hopper av en EMA eller ikke. I dette tilfellet kan du selge bare fordi trenden er nede, men pass på WPR-filtre. Du kan imidlertid ikke ta kjøp lysestake-signaler med mindre den grønne delen av CCI er mer oversold enn den røde delen av CCI, der jeg har merket en skjult divergens med CCI-mønsteret. Ikke bare trenger du det grønne CCI å være mer oversold enn den røde, men du trenger også enten divergens og eller CCI-komprimering i regionen -90 til -150, bare en del av det komprimerer og innenfor det området er bra, selv om det er et lite touch. Divergensen inkluderer skjult og normal divergens. Men CCI grønt mer oversold enn det røde mønsteret er et obligatorisk mønster. Det bidrar til å dømme at trenden har blitt betydelig svakere og er mot bullish og dermed kan du ta imot trend trend signaler. Her er et annet eksempel på en downtrend. Hvis det er en uptrend, signalen Jeg ville bare bli reversert, det ville være grønt CCI mer overkjøpt enn det røde, og det ville være 90 til 150 region. Hope hjelper dette, Nasdin. Jeg vil gjøre et nytt svar på 6 pm 8gmt. Sist redigert av nasdin94 09-13-2012 klokka 03 42 AM. Originally Postet av nasdin94.Oh nei, det er ok, jeg skjønte at jeg ville se arrogant å ha et troll ansikt og 300k kontanter spredt ut på en seng som min avatar jeg mener, andre mennesker sliter med dette, og det var ikke moralsk rett til å slå folk på ansiktet og si Hei, jeg tjener mer enn deg. Jeg har nylig flyttet til min egen live-konto, ikke lenger bruker mine damer med slektninger. Den tidligere hadde 700k i det. Nå bruker jeg bare min Egne besparelser til handel, noe som er ganske liten sammenlignet med det tidligere, siden jeg ikke har jobb og jeg er bare en student, men fortsatt slår jobber i McDonalds.18 år gammel som kontrollerer 700k jawdrop lol vei å gå mann Er din pappa så vellykket som deg Du har en god historie lol. Join Dato Jul 2011 Sted Singapore Innlegg 69.Oh nei, jeg har ikke 700k. Jeg har bare hav ea liten konto nå, men minst det jeg tjener er min nå. Join Dato Jul 2011 Sted Singapore Innlegg 69.Originally Postet av mudbloodz.2 - Må 4H, 1H, 30m, 15m alle ha samme bullish bullish mønster med alle WPR s i den trygge sonen for en handel eller er det bare stearinlyset. Takker hauger, Mudbloodz. Ja, alle tidsrammer må ha samme lysestake signaler, noe som betyr at hver tidsramme må si oksen før det er en bull signal Hver tidsramme må si bjørn for et bjørn signal. Det er også slike ting som omvendte lysestaker, det er der du får en doji, en nesten-pin bar eller en spinnende topp. I utgangspunktet er det barer der wick-størrelsen er mye større enn lysestørrelsen i dette tilfellet, noen ganger kan de være et bullish, men det er faktisk et bearish signal, kunsten er å se på volumer og hvis det ikke er mye på volumer, så må du se på CCI bias. This er et bilde av de mulige hausse pinene og nesten pin bar Lmost pin barer er bearish, men de er faktisk et bullish signal, du kan verifisere om det var et gyldig bullish signal gjennom volumer og eller CCI, men hvis ikke tilstede, så er det et bearish signal. Som for WPR i safezone, vi er bare opptatt av å se på H1 og H4, resten ikke inkludert, dvs. hvis WPR ikke er i sikkerhetssonen for kjøp i H1, og vi mottok et kjøpssignal, kan vi ikke ta kjøpshandelen da. Sist redigert av nasdin94 09-13-2012 kl 07 44 AM. Thread Nasdin s Trading System. Nasdin s 4 A Day Price Action System. Hi, dette er mitt eget handelssystem som jeg har utviklet i løpet av min tidshandel forex. I har vært trading siden jeg var 14 år gammel på min far s kontoer jeg er nå 18. En liten del å dele om meg selv Jeg har mistet penger rett, slår breakeven, blåste opp noen kontoer for det første året eller så Men jeg har endelig innsett svaret etter 1 og et halvt, husket jeg også å be om et gratis pris handlingskurs mens gråt og skrive ut en e-post for å be om det nevnte kurset. Svaret var så enkelt, det var bare å få handler med en god RR på en rimelig strategi. Tren det med riktig MM. Finn bare så mange handler som mulig uten å skade MM, RR eller kanten av strategien. Det var svaret og dette var resultatet jeg har hatt i gjennomsnitt 2 DAGLIG, men denne uken har jeg faktisk spikret 3-4 gjennomsnitt daglig det er utrolig, men så fortsatte jeg med å kompilere alle mine strategier i et system, slik at vennene mine kan lære av det og følge suite. Først ønsket jeg ikke å frigjøre det til offentligheten fordi vel jeg tror ikke noen ville tro på meg hvis jeg sa at jeg kunne gjennomsnittlig 3 a dag, jeg d sannsynligvis bli flamed. Men her er dokumentet, i alle fall, hvis noen ser frem til å lære noe nytt. Strategien bruker lysestaker, mange lysestaker, fibonacci og momentum Ingen crossover systemer eller hva ikke , Jeg har tilbrakt dager tinkering med Mt5 s sky nettverk for å finne ut at noen kombinasjon n av indikatorer og alle deres mulige innstillinger er ikke lønnsomme på lang sikt. Kun pris handling er. Men jeg vil være her, for å svare og utdype hva som er spurt. Hva du forventes å vite Koncept og betydning av Konfluens Konsept av Innstillinger handler til breakeven Hvordan skifte stoppestopp, TP Hvordan åpne handler, sett TP, sett SL Lysestaker Divergens Skjult divergens Konvergensvolumer Delvis avsluttende Pris handling lysanalyse, for eksempel Pin-barer, Nesten-pin-barer EMAs Bruke EMA som støtte Fibonacci retracements Fibonacci Concept of overkjøpt oversold VIKTIG Vet hvordan du beregner MM basert på kontostørrelsen og stopper tapstørrelsen Grunnleggende kunnskap om hvor viktig RR er. Vet hvordan du leser. Vet hvordan du ser. Men hvis du ikke vet noe om dette, vær så snill å spør, og jeg vil svare deg så godt jeg kan, bilder vedlagt, eksempler osv. for å få deg til å forstå. Sist redigert av nasdin94 09-27-2012 klokken 05 23 PM. Originally Posted by nasdin94.Hi, dette er min egen handelssystem som jeg har utviklet i løpet av tiden min handel forex. Strategien bruker lysestaker, mange lysestaker, fibonacci og momentum Ingen crossover systemer eller hva ikke, jeg har tilbrakt dager tinkering med Mt5 s sky nettverk bare for å finne ut at en hvilken som helst kombinasjon av indikatorer og alle deres mulige innstillinger er ikke lønnsomme på lang sikt. Kun pris handling er. Jeg har kombinasjon av indikatorer som jobber om noen få dager i mt5. Jeg legger sammen om noen få minutter til en EA, min første EA for MT5 uten sikringslag ved å sammenligne stokene raskt og sakte av forskjellige tidsrammer og få og verdsetter og handle som ave 7 2 per dag så langt Flame på jeg kan ikke handle det, men ta handel Ideer fra tid til annen. Hvis du liker MT5, vil jeg sende det til deg. Du sier at dette ikke er et sett og glem strategi, så det burde ikke bli automatisert. Jeg vil gjerne sjekke det og se hva jeg kan gjøre. Takk for å dele dette. Vil sjekke det ut. Jeg har kombinasjon av indikatorer som jobber med noen dager i mt5 jeg satt sammen i av ew mins til en EA min første EA for MT5 uten sikring av strat det virker ved å sammenligne Stochs raskt og sakte av forskjellige tidsrammer og få og ave verdi og handel som ave 7 2 per dag så langt Flamme på jeg ikke handle det, men ta det handel ideer fra tid til annen. Hvis du liker MT5, vil jeg sende den til deg. Du sier at dette ikke er et sett og glem strategi, så det bør ikke bli automatisert. Jeg vil gjerne sjekke det og se hva jeg kan gjøre. Takk for å dele dette vil sjekke det ut. I NEO, kan du vennligst send meg din EA Jeg er interessert i å teste det fordi jeg en gang prøvde et system som ligner på det du bruker, bortsett fra jeg prøvde å teste det manuelt og kunne ikke overvåke markedene konsekvent også har du prøvd å teste ditt system og se hvordan det gjøres på lang sikt. Join Dato Jul 2011 Sted Singapore Innlegg 69.Originally Postet av IyaJenkei. Im Ikke sikker på at jeg stoler på noen med et troll ansikt og 300k i deres avatar lol. Haha, du Jeg har rett, det er en zip-fil, så det kan være et virus jeg ønsket å laste opp docx-fil, men det var ikke tillatt jeg vil se hva annet jeg kan gjøre, er et 33-siders dokument. Jeg vil se hva annet jeg kan endre min avatar også. Join Dato Jul 2011 Sted Singapore Innlegg 69.Jeg har kombinasjon av indikatorer som arbeider i en få dager i mt5 Jeg legger sammen om noen få minutter i en EA, min første EA for MT5 uten sikring av strat. Det fungerer ved å sammenligne Stochs raskt og sakte av forskjellige tidsrammer, og få og ave verdi og handel som ave 7 2 per dag så langt Flame på jeg ikke handle det, men ta handel Ideer fra tid til annen. Hvis du liker MT5, sender jeg det til deg. Du sier at dette ikke er et sett og glem strategi, så det bør ikke bli automatisert. Jeg vil gjerne sjekke det ut og se hva jeg kan gjøre. Takk for å dele dette, vil sjekke det ut. Vel, jeg testet og spilt rundt på MT5 også, hvis du backtest lenge nok og får de optimaliserte innstillingene for backtest data, selvfølgelig vil denne strategien være lønnsom ,, men bare på de siste dataene, men hva med fremadata. Hvis du skulle optimalisere, la det si på Jan Uary to Feb, og få de riktige optimaliserte innstillingene for de månedene, hvor den har oppnådd 7 2 per dag, og spill deretter de samme innstillingene fra mars til mai, ville det være i stand til å oppnå de samme ønskede resultatene, da eller verre Vanligvis er det knapt lønnsomt, men fortsatt slår å gjøre tap. Dette er nøkkelen, om noe du backtest i fortiden kan gjentas i fremtiden med om minst 70 konsistens. Larry Williams sa en gang at han laget et system som vant 33 av 33 handler eller noe sånt basert på tidligere data, men ikke engang gjorde det faktisk penger da de kjørte det på lang sikt. Votering av beste Forex Trading System for September. Postet 4 år siden 1 58 AM 25. september 2012 Ingen kommentarer. ser ut til at vi har to spektakulære systemer for september s Best Forex Trading System-konkurranse Den første oppføringen er Nasdin s Trading System, og den andre er Statistical London Breakout Strategy av pipcompounder. Nasdins system utnytter mange tekniske indikatorer w Hile den statistiske London Breakout-strategien bruker høyder og lavt av et 1-timers stearinlys Hvis du er interessert i å vite mer, kan du finne ut hva systemene handler om nedenfor. Nasdins trading system er noe diskret. Selv om det bruker en rekke tekniske indikatorer som Commodity Channel Index CCI, glidende gjennomsnitt og Williams Percent Range WPR, er det til slutt opp til næringsdrivende for å finne ut om markedet strekker seg eller trender. Innføringsmetoden er heller ikke mekanisk, ettersom du må analysere lysestaker til bestemme riktige inngangspunkter. Den statistiske London Breakout-strategien bruker derimot bare den høye og laveste av det første 1 timers stearinlyset på EUR USD i London-sesjonen. I henhold til pipcompounder trenger du bare å bruke 5-10 minutter innstilling kjøpe selge stoppordre ved hjelp av dette systemet, noe som gjør det til en god strategi for folk som enten handler deltid eller de som bor i tidssoner hvor det er mindre praktisk å handle i løpet av hele Lo NDN-sesjon. Der har du det, kjære jordmøter. Meningsmålinger er nå åpne, og du kan stemme for september s Best Forex Trading System til slutten av måneden. Ikke glem å lese reglene i hvert anstrengende system nøye før du avgir stemmer. Finn meg Påminn deg om at vinnersystemet vil bli vist på hjemmesiden for en hel måned, og i vårt Best Forex Trading System Hall of Fame Dessuten vil vinneren også tjene retten til å donere 50 til hans eller hennes veldedighet fra vår gyldne liste over veldedighetsorganisasjoner. I tillegg til å få lovlige rettsrettigheter og muligheten til å bidra til en god sak, vil vinneren også få systemet til å bli tweaked, mekanisert og tilbakeprøvd av deg. Etter det vil jeg legge inn mine tanker på systemet basert på min ramme for mekaniske systemer og la deg, mine kjære lesere, avgjøre om det er verdig å bli kronet Holy Grail System eller ikke. For nå må du stemme.

Comments

Popular posts from this blog

How To Set Stop Loss Og Ta Profit In Forex

Calforex Vaughan Møller

Aksjeopsjoner Skatt Priser